09-09-07 Tryck över bröstet..

Morning! Åter igen en jobbig natt, kunde knappt sova.. Trycket över bröstet kan ge mig panik ibland. Jag kan ju absolut inte ligga på rygg, då kan det kännas som att jag sakta kvävs! Jag ligger med armarna uppåt för att få lättare att andas och jag försöker sova på alla fyra, tillochmed. Inte det lättaste, precis. Jag tror jag väckte Zoran flertalet gånger också, när jag vred och vände på mig hela tiden.
Barnmorskan sade ju det att det är där någonstans efter v. 35 som barn brukar fixera sig. 'Då blir det nog lite jobbigt med trycket på blåsan'.. Jag längtar efter att hon fixerar sig! Jag går runt och pustar och suckar hela tiden och BH:n kan jag knappt ha för det känns som det trycker för mycket. Jag har tillochmed satt in ett såntdär "extra spänne" för att få BH:n sitta lösare. Aja, det är bara några få veckor kvar. Idag är jag i v. 31+4, så tiden går snabbt! 

Idag kommer han snubben som ska mäta köksluckorna! Men nu ska jag till skolan, skriver senare idag. Ciao! 

v. 31+4 idag. 57 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tror det va i v32 som jag drabbades av blodtrycksfall, pga att jag låg på rygg o sov!

Absolut inget skoj alls, du kan läsa om det i min blogg.

Så har du svårt för att andras, ligg definitivt inte på rygg ;)

2009-09-07 @ 11:13:40
URL: http://paulinemartens.blogg.se/
Postat av: Therese,mamma till Nellie

prova ligg på sidan och sov , kasnke blir bättre. Jag hade samma problem med andningen och det underlättade att ligga på sidan..Blir nog så för dom flesta. Håll ut :) Snart har du din lilla flicka :) Och jag längtar ihjäl mig, haha :) Puss

2009-09-07 @ 19:32:53
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0