09-09-14 Nattafilm & Skräckfilm

Sitter här hemma och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet. Jag har tid hos MVC idag, så jag hoppas att Zoran kan följa med. Om han nu hinner komma hem, vill säga. Inatt vaknade jag 03.30 och kunde bara inte somna om. Jag ringde Zoran och tjabbade lite, sen så satte jag på en film. '17 again' hette den; den var faktiskt helt okej. Sen så somnade jag efter att sett klart på den och vaknade runt 9. Alltså jag missade min lektion idag.. Typiskt. Jag hade faktiskt glömt att ställa väckarklockan helt och eftersom jag somnade som jag gjorde vaknade jag inte heller runt 06.30-tiden. Menmen -.-
Igår var vi hemma hos Dannie&Therese. När vi kom dit var Ida&Johan där med deras lilla son Lucas. Nellie & Lucas lekte på golvet, jättesöta ^^ Nellie och hennes pussar, haha. Skulle pussa Lucas hela tiden och klappa honom på huvudet. Sen kollade vi på en skitläskig film, 'The haunting' någonting hette den. Ni som gillar skräck - Kolla på den! Jag och Tesse satt och höll för ögonen säkert halva filmen, haha ^^  De kommer hit senare idag, så ska vi bjuda på kinamat :) Vårt favvosällskap (A)

Nej, nu måste jag nog fixa mig. Ser helt död ut, men orkar inte fixa till mig just nu -.-
Ha en bra dag, allihop!

v. 32+4 idag. 50 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0