09-09-20 IKEA

Jag har smidit stora planer på hur vi ska fixa och dona med lägenheten. Ikea.se - TACK FÖR ATT DEN HEMSIDAN FINNS, jag älskar att sitta och titta på en massa där ^^ Hallen måste piffas upp. Ett skoskåp och en spegel hade jag tänkt stoppa in där. Hoppas Zoran också vill det bara (A) Jag stressar med allt, men det hade varit skönt att verkligen få ordning och reda innan Belle älskling kommer. Här är skoskåpet jag tänkt mig :) Sen till köket ska jag ju skaffa mig mina kökshyllor!
Jag vill till IKEA ♥



v. 33+3 idag. 44 dagar kvar älskling ♥


Kommentarer
Postat av: linn

sånt har vi med hemma! riktigt praktiskt faktiskt!

2009-09-20 @ 20:16:25
URL: http://linnnorgrens.blogg.se/
Postat av: Sara

ikea.se, yes <3 haha

2009-09-20 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0