09-09-20 Mardrömmar ..

Slappesöndag. Dagen började med att jag vaknade av en mardröm - mysig start på dagen. Den jävla mardrömmen har förföljt mig hela dagen >.< Jag drömmer mardrömmar om att Zoran är otrogen. Normalt? Det har jag drömt nu flera gånger och det är lika hemskt varje gång. Innan jag blev gravid kunde jag drömma att jag var otrogen och så mådde jag skit av skuldkänslor när jag vaknade, men nu är det han som är boven och jag är så arg när jag vaknar. Haha, jag är fortfarande arg -.- Pricken över iet är ju också att han var otrogen med Lady Gaga.. Jag hade glott på MTV Awards och då var hon där, så det var väl därför hon fanns med i min dröm. Den utspelades ute på gatan utanför vårt hus. Lady Gaga trillade med sin cykel och en massa barn som springandes fram till henne och skulle hjälpa henne. Så gick jag och Zoran fram och skulle hjälpa till vi också, blablablablabla - det slutade med att Zoran skulle följa henne hem, och se till att hon kom hem okej. Blablabla, han kom hem och det kom fram att de haft sex inne på toaletten på Steakhouse.. (Är det någon som kan förklara denna dröm för mig?) Usch fy & blä, jag får inte drömmen ur huvudet! Ju närmare det blir till att Belle kommer, ju fler och hemskare mardrömmar har jag om att Zoran ska vara otrogen. Usch >.<

Iallfall, åter till vår slappesöndag.. Vi åkte till Söndrums IP och tittade på när lillebror spelade med A-laget. De förlorade med 0-1, men Elliot var jätteduktig. Annars har vi besökt Ljuba&Drago samt ätit middag hos mormor. Nu ska vi kolla på en film sen ska jag ta ett bad (A) Zoran ska upp klockan 2 inatt, så han däckar väl snart.
Menmen, nu ska jag avsluta inlägget och gosa i soffan med älskling (som jag fortfarande är jättearg på, haha -.-)
Ha det fint!

v. 33+3 idag. 44 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha!

Jag kan ju trösta med att det ÄR normalt,

jag har drömt hur oräkneliga gånger under graviditeten att Tobbe varit otrogen.

Tror dock bara det är en omedveten rädsla...

2009-09-20 @ 20:31:00
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0