09-09-22 Gekås nästa helg!

Ska bege mig ut till bussen om några minuter, måste bara få dela med mig av min glädje av att älsklings Zoran precis ringde och sa att nästa helg är det Gekås som gäller (A) Jag älskar när han säger sådant ^^
Vi ska kolla efter lite prylar till Belle älskling samt lite smått & gott till lägenheten. Sen har vi också en tripp till IKEA att göra, där jag ska få inhandla mitt skoskåp & mina kökshyllor. Underbart :]
Nej, nu måste jag avsluta mitt glädje-inlägg. Linan räknar med att jag ska hinna med bussen, så :) Ha det fint!

v. 33+5 - 42 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh du kommer drunkna i alla söta bebisgrejer!

Har bilder i min graviditetsblogg på allt sött vi köpte när vi va där sista helgen i aug...

2009-09-22 @ 11:33:20
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0