Bebisuppdatering, v. 34+0

24 September 2009  Bebisuppdatering:
Hej gott folk. Det är en trött & sliten Melanie som skriver, måste jag påpeka. Att denna trötthet aldrig försvinner.. Eller jo, den kommer försvinna. Eller kanske mer bytas ut? Nu är jag trött för ingenting. Sen kommer väl kanske vår lilla flicka ställa till det lite för både mig & Zoran på sömnfronten ^^ Men det är hon värd, vår lilla Belle ♥
Varje gång jag får "gravid-ont", ni som är gravida eller har varit, förstår vad jag menar - det finns nämligen vissa vaga smärtor i magen, buken och tillochmed underlivet som man kan kalla "gravid-ont" som man kan ha lite till och från. Innan var det inget speciellt över dessa smärtor, men nu.. varje gång jag känner något är det som om kroppen vaknar till, som om den tänker "Har det börjat hända något"?
Lite dumt att tänka så redan nu, men det är omedvetet. 6 veckor kvar och folk säger hela tiden att det kan komma närsomhelst och jag tror det är det som får mig att vakna till och börja känna efter en massa numera. Jag är så trött på att vara gravid, men hon ska inte ut förän om minst 4 veckor till! Efter det är det fritt fram, snuttan :]

Jag är dålig med uppdaterandet av bilder, jag vet. Ni får förlåta mig, kära läsare. Grejen är bara att jag tror att magen slutat växa(?) Jag märker inte längre hur den växer i jämförelse med vissa kläder & så, och jag har tagit bilder med jämna mellanrum sedan jag kom tillbaka från Kroatien, och man kan inte se någon skillnad alls på v. 29-34. Tycker jag dådå, men jag får visserligen kommentarer att jag vuxit, så..

v. 34+0 idag. 40 dagar kvar, älskling ♥

Nu ska jag titta på Unga mödrar på TV. Återkommer efter programmet (:


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

det kanske är så att magen sjunkit ? ;)

2009-09-24 @ 20:46:21
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

hehe, ja..va säger din bm?

2009-09-25 @ 07:18:51
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag tyckte inte min mage växte v30-v37!

Först därefter insåg jag (tack vare bilderna jag tagit varannan vecka sen v28) att den sjunkit ner otroligt mycket nu och i tisdags trodde jag att min mage försvunnit så långt ner den flyttat sig^^

2009-09-25 @ 10:41:27
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0