09-09-25 Sova..

Döda mig? Eller iallafall, låt mig sova -.-
Okej, nu ska jag inte klaga alltför mycket. Men inatt... Jag har aldrig haft så ont i ryggen som då. Var nära tårar så ont det gjorde! Att vara trött samtidigt som man har sjukt ont.. Ja, jag behöver inte kommentera den kombinationen, va?
Jag orkar inte mera nu. Sömn- och värktabletter är det enda som jag vill åt nu.

Igår pluggade jag hemma hos mamma på kvällen. Fick sitta några timmar och var helt död efteråt, men jag fick ganska mycket gjort så jag är nöjd. Min samhällskunskapsinlämning, Människa i utvecklingsinlämning och jag satt och påbörjade Min plats i historien - Historia C.
Jag är så trött att jag mår illa(?) Normal biverkning? Så jag ska precis bara göra det allra mest nödvändigaste idag i skolan. Lämna in mina inlämingsuppgifter, ha mitt muntliga snack i samhällskunskapen och sen ska jag bara vara. Ska söka lite fakta på biblioteket men annars.. nichta!
Zoran har lovat att ta hand om mig ikväll, så jag längtar efter att timmarna ska gå förbi.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på kaffe. Kan behövas en dag som denna. Menmen, det är fredag iallafall!
Ha det fint!

v.34+1 idag. 39 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

okej :) va är ditt mått nu då?:) Ja vi ses på söndag! :) puss

2009-09-25 @ 13:25:38
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0