09-09-28 Otålig, blivande mamma!

Tänkte skriva ett litet inlägg nu innan sängdags. Morfar & Britt var nere idag och hälsade på, fick träffa dem en liten snabbis. De önskade mig all lycka nu när det blir dags för Belle att komma ut och det spädde bara på min otålan >.< Jag vill ha hem henne nu, jag vill verkligen det. Dessa veckor som är kvar, det är bara en lång väntan på det som skall komma. Egentligen är väl hela graviditeten det, men det är ju nu man verkligen börjar känna sig redo för att få hem sin lilla bebis. Sen är det också nu man är som allra tröttast på att vara gravid och gå runt med en värkande rygg >,< Fy va ont det kan göra, alltså. Jag tror inte man kan riktigt förstå det innan man själv känner av den molande värk som kommer och går i ryggslutet och som sedan sprider sig upp ändå till skulderbladen.. Men å andra sidan, är det någon som är värd alla dessa problem, så är det ens barn. Man får se det ur det perspektivet :) Det gör situationen betydligt lättare, tro mig!

Nu ska jag krypa ned i sängen jämte Zoran och nana. Jag väckte ju stackarn innan.. Jag hade glömt mina nycklar och var tvungen att stå och banka på altandörren tills han vaknade.. Fick lite dåligt samvete och han blev sur som ett bi. Men jag gjorde ordning några mackor till honom, så hoppas han förlåter mig (A) Godnatt, kära läsare. Förresten, skriv gärna en kommentar, så man vet vilka ni är! :) Nattinatti!

v. 34+4 idag. 36 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Tro det eller ej men tiden kommer att gå fort och snart har ni er lilla prinsessa hos er :)

Kramar Emma från ungmammagr.

2009-09-28 @ 22:12:38
URL: http://emmasak.blogg.se/
Postat av: M

Kan du inte lägga upp fler magbilder och kanske lite på ert hem? :) Hade varit kul att se hur ni bor. Och gud vilken fin mage du har! Jag älskar den :)



Kram

2009-09-28 @ 23:28:43
Postat av: Melanie - svar på kommentar

Svar till M.

Jovisst kan jag det. Jag har varit slarvig med magbilderna, men det ska jag ordna :) Och några bilder på lägenheten ska jag fixa också!

Tack så mycket :)

Kram!

2009-09-29 @ 10:34:14
Postat av: Antonia

Melanie ! Helt galet att jag lyckades hitta din blogg . Vi har ju inte pratat på över 1.5 år ! Så vet inte mycket alls, men guud vad glad jag är för din skull gumman ! Du ser så fin ut med bebisen i magen ! Hur mår du ? Massa kramar !

2009-09-30 @ 13:07:07
URL: http://toniiaa.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja det är så man får tänka!

Jag hade ju en underbar graviditet men förlossningen va värd henne <3

2009-10-02 @ 14:31:46
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0