09-09-28 Tack Joanna!

Stort tack till Joanna som fixade bloggen åt mig igår :) Efter mycket slitsamt arbete blev detta resultatet; jättejättefint :] TACK TACK TACK!

Ska ta bussen om ca en timme nu. Precis ätit upp min frukost och nu sitter jag med mitt kaffe och försöker piggna till. Lättare sagt än gjort, minsan. Migränen ifrån igår sitter fortfarande i, så jag känner mig helt loj. Jag vaknade till ett x antal gånger inatt pga den.. Det känns som om huvudet ska sprängas, liksom. Det verkligen pulserar i tinningarna och gör svinont, rent ut sagt. Idag har jag en lektion, sen ska jag på mitt första PA-handledarmöte med Håkis. Jag hoppas jag kan få komma igång med arbetet snart. Egentligen borde det inte alls vara svårt, då man har så mycket tid. Men det är just det som är kruxet med det hela; man kommer aldrig till skott med det eftersom det inte ska vara klart förän nästa termin..
Iallafall, efter lite jobb på PA:et, ska jag luncha med Alex i stan. Så himla längesen vi hittade på någonting och jag hoppas på mycket skvaller och roliga berättelser (A) Därefter är planen att jag ska bli upphämtad av Linan och sen skulle vi bege oss hem till mig och plugga & dricka kaffe. Min dag i stora drag :)

På söndag är det som sagt full fart mot Gekås & nu ska även Therese&Dannie med. Ska bli jättetrevligt! :)
Nej, nu ska jag gå och pudra näsan. Ska ringa älsklingen också och se hur långt han kommit på jobbet.
Ha det fint!

v. 34+4 idag. 36 dagar kvar, älskling ♥



Kommentarer
Postat av: Joanna

de va såååå lite! ;D

2009-09-28 @ 11:22:28
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Hiba

Fiiiint!

2009-09-28 @ 17:02:40
URL: http://hibis.blogg.se/
Postat av: Pauline

Va tvungen att uppdatera för att se nya designen, sjukt fin!

2009-10-02 @ 14:27:29
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0