09-09-28 Ny msn

Idag har jag hunnit med allt som planerat. Skönt - för som den tidsoptimist jag är, brukar det alltid strula till sig, men idag gick allting prima :) Jag hann med det jag skulle i skolan, sen åkte jag & Alex in till stan och lunchade på kinesrestaurang och hade mysigt. Jag drog med henne till Indiska, Lagerhouse & Hemtex för att glo efter lite fina ljus, men hittade ingenting.. Ett par silvriga blockljus är jag ute efter, men de tycks vara borta. Men jag ska ju till Gekås på söndag, så (A)
Jag gick även in och köpte biljetter till mig och mamma till Tjejkväll på Bond som är på fredag. Jag & mamma ska gå i sällskap av Tesse & hennes mamma och det ser jag jättemycket framemot :) Hoppas det blir roligt!

Linan hämtade upp mig i stan i sin Lille Skutt-bil :) Vi åkte hem till mig och pluggade religionskunskap. Vi kom rätt långt med vårt övande inför ett seminarium som ska äga rum på onsdag(!)..
Stackars Linan har också smittats av tröttsjukan >.< Men vi kämpar på så gott det går. Nu har hon åkt hem och jag ska strax krypa ned i sängen och vila lite. Kanske ska hem en sväng till mamma&pappa ikväll för att plugga lite nämligen, så måste samla krafterna nu isåfall.

Älsklingen är och får hjälp av Dannie & Johan med sin bil som krånglar lite med växlarna. Hoppas han kommer hem snart, så man kan snosa lite :)
Denna vecka händer det mycket; Köket ska målas om, köksluckorna ska monteras bort och ett par skåp ska rensas ut. Mycket i skolan också.. Men med lite planering (& mycket sömn) ska det nog gå att hinna med allt.
I helgen är det tjejkväll på Bond på fredag, Damir&Ankis lilla dotter Ellas dop på lördag samt Gekås på söndag.

Jag har skaffat mig en ny msn; [email protected]
Den förra, mella_babe@.. Jag gjorde den när jag vid i sexan (därav det otroligt pinsamma namnet) och har så otroligt mycket konstigt folk på den, så nu kändes det lagom att skaffa en ny!
Nu ska jag nana lite. Ha det fint!

v. 34+4 idag. 36 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: KATARINA

hihi min lilla ängel :)

2009-10-01 @ 17:52:32
URL: http://kapezer.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vi köpte jättefina blockljus på Gekås i aug ;)

2009-10-02 @ 14:28:03
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0