09-09-30 Grattis Pauline!

Precis kommit upp ur sängen. Legat i mörkret och försökt sova nu ett bra tag, men sömnen vill inte komma & hungern tog över. Nu är jag uppe iallafall och med lite mat i magen. Det känns visserligen som om någonting ligger och trycker på ögonlocken, - vilket inte är så konstigt, då jag inte sovit någonting inatt och så känns huvudet som en tickande bomb, men jag är uppe på benen så det känns bra!
Jag hoppas verkligen att huvudvärken släpper lite snart. Jag har en massa skolarbeten att göra, hade varit skönt att få iallafall någon uppgift klar idag (om huvudvärken tillåter..)

Zoran har varit hemma från jobbet idag, inte mått bra. Hans hals låter riktigt risig, men jag hoppas han slipper bli sjuk. Övertalade honom att ta en dag ledigt för att vila upp sig, så idag blir det en riktig slappedag för oss båda. Vi ska ut och gå en liten runda senare idag. Det kan verkligen behövas. Vi har kommit överens att så fort det blir tid över att gå ut en runda ihop, det är för det första lika bra att få in rutinen - för det blir många smårundor runt kvarteret med barnvagnen och så gör den friska luften en gott.

En kompis från mammagruppen har precis fått sin lilla dotter, såg jag när jag var inne på webbisarna igår! Gud va roligt, jag kan knappt bärga mig från att höra av henne! Grattis, Pauline!

v. 34+6 idag. 34 dagar kvar, älskling ♥
Jag har kommit till underfund med att jag är i v. 39+5 på BF-datumet, alltså inte 40+0 den 3de november. Menmen, vad spelar det för roll egentligen? BF-datumet kan ju bli helt annorlunda oavsett om man ligger i fas med dagarna. Hon kommer när hon kommer, helt enkelt :)
Men mamma och pappa längtar ihjäl sig efter dig, ska du veta, så dra inte ut föör länge, älskling!


Kommentarer
Postat av: A

Åååh gumman, kan tänka mig att du är ! Men ... hur känns det nu då ? :D

Det är jättebra med mig, tränar på som vanligt med friidrotten, dansar myckeet, är i Skåne en hel del å aah är med familj å vänner :) KramKramKram !

2009-09-30 @ 22:52:58
URL: http://toniiaa.blogg.se/
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Åh va mysigt att hon fått sin bebis :) Snart är det din tur gummar :) Håll ut, tiden går fort fast du inte känner av det just nu!Puss

2009-10-01 @ 10:21:09
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: KATARINA

ååh vad kul :) snart är tiden inne :)

2009-10-01 @ 17:54:35
URL: http://kapezer.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack så hemskt mycket!

Har uppdaterat förlossningen i min gravidblogg :)

2009-10-02 @ 13:13:45
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0