09-09-22 Blöjhinken färdig ^^

TRÖTT, KLUMPIG, TUNG, VÄRK I RYGG.. TRÖTT, KLUMPIG, TUNG, VÄRK I RYGG.. TRÖTT, KLUMPIG, TUNG, VÄRK I RYGG.. TRÖTT, KLUMPIG, TUNG, VÄRK I RYGG..
Jag är så trött på att vara gravid nu. Riktigt oerhört kopiöst trött på det. Ingenting känns som det brukar och jag är så trött. Hon har ännu inte fixerats och trycket över bröstet/revbenen är värre än någonsin. Jag kan knappt ha BH på mig och om nätterna.. Fy, svårt och sova är det minsta man kan säga. Jag ligger och vänder & vrider på mig hela tiden, för jag kommer inte till ro med trycket över bröstet.. Men hur lätt är det då att liggga och vända & vrida på sig när man väger ett ton och man är öm i hela ryggen..?
Man ska inte klaga egentligen, men jag kan nog garanterat säga att jag inte kommer vara en av de kvinnor som saknar gravidmagen! Absolut inte.. Men som mamma sa "Det är väl tur det, det är ju inte magen som är principen av att vara gravid". Jag tror ju att längtan efter Belle (eller ska jag säga otåligheten ^^) spelar stor roll också. Jag vill ju ha hem henne nu! Fast det är fortfarande saker & ting att ordna innan, så ge mamma & pappa iallafall någon vecka till.

Igår hämtade jag ut ett sådant där gratispaket ifrån Pampers. Där ingick det en blöjhink, blöjor, vårservetter, en liten napp, amningsskydd och lite broshyrer att läsa. Ett trevligt litet paket som jag hämtade ut på Babyproffsen. Jag passade på att fråga när vår barnvagn skulle komma, och det stod i anteckningarna 'början av oktober', så det är ju snart. Kan nog hämta ut både barnvagnen och skötväskan (som skulle ta två veckor att få i svart) samtidigt. Tjejen i affären tyckte jag var väldigt liten för att vara beräknad i början av november, och det kanske jag är? Jag har ingen aning faktiskt ^^ Men jag klagar inte över det, nänä. Jag har problem redan med att jag känner mig tung och klumpig!

Nej, nu ska jag äta lite frukost (frulle, som lillebror säger) och sen bege mig till skolan. Ha det fint!

v. 33+5 idag. 42 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hämtade ut vårt paket för 2veckor sen,

väntat sen maj på att hämta ut det ;)

Endast för att få den där blöjhinken som jag länge velat ha!



Vi tittade på DVDn förra helgen, som man fick i paketet..

ganska söt faktiskt :)

2009-09-22 @ 11:32:28
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0