09-09-10 Valross på ett ton kilo v. 32

Godkväll, kära läsare.. Inte för att jag har någon som helst aning om vilka det är som läser denna blogg, men godkväll på er iallfall ^^ Jag har precis kommit hem ifrån mina Hannor och nu känner mig jag så jäkla sliten och vill bara in i duschen och sen sova. Zoran ligger och sover och på köksbordet låg en lapp med texten "Två dubbel och en vanlig, tack!" Vad han syftar på är smörgåsar. Han vill ha två dubbelmackor och en vanlig till jobbet imorgon. Inget Älskling, är du gullig och gör iordning mina mackor tills imorgon, eller Ljubavi, glöm inte mina mackor.. eller ens något litet som Puss i slutet? Han blev sne för att jag inte tog bussen en halvtimme tidigare medan han var vaken >.< Snacka om att jag kommer tvinga honom att massera mig imorgon!! Då kan han inte skylla på att han måste sova för jobbet och någon annan lam ursäkt går jag inte på. Ryggmassage i en halvtimme - och jag kommer ta tid!

Främlingar har börjat komma fram och klappa mig på magen och börja prata med mig om graviditeten. Och nu menar jag verkligen främlingar; människor som jag aldrig träffat förut kommer fram. Idag fick jag utfrågningar kring om jag var tillsammans med pappan till barnet - följdfråga på svaret 'ja' blev också 'är ni förlovade?' Frågor kring hur mina föräldrar reagerade på graviditeten, om det var planerat, hur omgivningen ser på det m.m. Från som sagt, en människa jag aldrig träffat förut och som jag säkerligen aldrig kommer att träffa igen. Kanske därav alla frågor, iofs. De vet att de aldrig kommer träffa mig igen >.< Tja, passa på!

Nu tänkte jag klaga lite, om jag får...
JAG KÄNNER MIG SOM EN STOR JÄVLA VALROSS PÅ ETT TON KILO och mitt flåsande och pustande det blir bara värre för varje dag som går. Andnöd är väldigt bekant för mig numera. 
När jag ligger ned i sängen, så är jag totalt försvarslös. Zoran kittlade mig igår och det var det värsta jag varit med om. Jag kom ingenvart; kunde bara ligga och plågas då han inte slutade när jag sa till. Det gör väl inte jag heller när jag kittlar honom, så jag fick verkligen ryta till vilket gjorde situationen ganska snopen >.< 
Det tar evigheter att försöka vända på sig och blir man för varm och ligger invirad i täcket får man panik, då man inte har ork att lyfta på sig! Tesse varnade mig för att om man får sammandragningar i sängen, så kommer man inte upp utan får ligga och vänta ut dem.. Nu förstår jag precis vad hon menar -.-

v. 32+0 idag. 54 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Haha, ja du dom där sammandragningarna är roliga att ha..:) Snart är hon här iallafall och jag längtar!

2009-09-10 @ 22:09:34
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0