09-09-03 Endast mammakläder framöver

Godmorgon, folket. Idag börjar jag klockan 12, så det blev sovmorgon till klockan 9 (A) Gottigottgott. Idag måste jag sätta mig ned och få en överblick med vad jag måste få klart i skolan innan höstlovet. Det är nämligen sagt nu att jag ska försöka gå tillochmed v. 43 i skolan. V. 44 är det höstlov och Belle är beräknad v. 45, så.
Jag har tre stycken 50p kursen som jag måste få klart helt, sen finns det några 100p som jag kan studera hemifrån sista terminen. Allt känns bra, det är bara att jag måste få koll på hur mycket det är, så jag kan börja sätta mig med det redan nu. Det är inte många veckor kvar!

Idag går jag in i v. 31 minsan! Det går så fort allting. Bilder på magen kommer inom kort, jag ska bara få över dem på datorn >< Slitsamt arbete ju..
Jag har kommit till insikt nu att jag inte längre kan ha mina vanliga jeans och byxor längre.. Sorligt men sant -.-
De sitter visserligen fortfarande som de skall över låren & så, men magen behöver lite mer utrymme. i v. 30 sade det stopp för de vanliga jeansen. Så nu blir det bara mammakläder (& mjukis) framöver. Men jag ska verkligen inte klaga! Jag har en massa som jag fått ifrån Therese, Martina samt så har jag själv inhandlat lite ifrån H&M, så jag klarar mig galant.

På lördag ska vi till IKEA med Dannie&Therese. Det är jättekul att man kan göra sånt ihop, tycker jag :)
Vi ska kolla på spjälsäng, och kanske tillochmed köpa hem en (A) Lite tidigt kanske, men hur mysigt är det inte att få göra iordning sängkläderna och himmelsängen!
Vi ska också fixa ett sånt där IKEA Family kort och köpa parsienner till köksfönstret, badrumshink och filtar & kuddar.
På lördag kväll kommer mina Hannor hem till mig! Det ska bli så mysigt så, tänkte beställa hem kinesmat och ha det trevligt. Kärlek till mina Hannor ♥

Nu ska jag dricka mitt kaffe framför teven sen in i duschen. Ciao!
v. 31+0 idag. 61 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Då skiljer det inte 4veckor på oss trots allt som vi först trodde,

jag går in i v36 idag.

Ung mammagruppen igen på tisdag :)

2009-09-03 @ 20:03:12
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0