09-09-17 Uppe med tuppen v.33

Godmorgon godmorgon! Jag väcktes av att älskling ringde mig halv sex i morse och behövde prata för att hålla sig vaken. Jag som aldrig har problem med att somna om efter att han ringt, satt och babblade med honom i kanske en halvtimme tills han kom fram till sin första butik i Ängelholm. Men somnar man om? Nej precis, det gick ju såklart inte imorse. Jag har ont i huvudet också.. Jäkla skit. Jag ringde Hanna precis och tänkte höra om hon ville åka in till stan innan skolan (hon börjar också sent på torsdagar) och ta en kaffe, men hon hade friluftsdag, stackarn och var påväg till något museum med klassen. Nästa torsdag bestämde vi :)  
Jag har inte mått speciellt bra denna veckan, jag vet inte riktigt vad det är för fel. Det är väl tröttheten som spökar, antar jag. Numera kan min trötthet jämföras med att vara febersjuk..
Ska knapra i mig lite alvedon sen hoppa in i duschen! Kanske tillochmed hinner med en liten runda innan jag tar bussen; frisk luft hade inte skadat!

v. 33+0 idag. 47 dagar kvar, älskling ♥
Jag längtar efter dig, Belle


Kommentarer
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Jag pratade med fotografen och tyvär kommer inte bilderna upp förens i morgon :) Men gå in och titta då iställt :) Puss!

2009-09-17 @ 09:11:22
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0