09-09-07 Upphittat pennskrin - wihu

Hej igen. Jag sitter och funderar kring vad man ska hitta på en måndags eftermiddag som denna. Jag har varit på min lektion idag i skolan. Vi kollade på en aning skruvad film i Etik och livsfrågor. Skruvad men bra. Hemläxan tills nästa gång var att reflektera kring om alla människor har samma värde oavsett vad de gör. Tåls att tänka på, ja.
Zoran har gått och lagt sig för dagen, nämligen. Han har lite sömn att ta efter sedan i helgen, så jag låter honom hållas ^^ Mamma ska hämta mig nu på väg hem från jobbet. Trevligare att vara bland folk än att sitta och glo teve själv hela kvällen.

Imorgon har vi PA (Projektarbete) information på skolan. Alla lektioner är inställda och bytes ut mot en heldag PA info. Bara bra för mig, jag får inte bara en timmes extra sovmorgon utan jag hinner sluta i tid för Ungmammagruppen. Det kanske jag inte kan varenda gång nämligen, så det passade jättebra att iallafall kunna vara med på kickoff-fikat nu imorgon.

Ett irritationsmoment mindre att tänka på; Mitt försvunna pennskin är upphittat! Det låg inne hos Snällis-Håkis. Jag måste ha glömt det där första skoldagen och det har irriterat mig att den är borta något enormt. Haha, bagatellgrej egentligen, men det har verkligen förföljt mig att jag varit klumpig nog att tappa pennskrinet.. Aja, nu är det upphittat så jag slipper tänka mer på det ^^ 

Ikväll ska jag skämma bort mig med ett bad och ansiktsmask (A) Aja, nu ska jag klä på mig något annat än mjukis. Skriver senare om jag hinner, ciao!

v. 31+4 idag. 57 dagar kvar, älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0