09-09-13 Spjälsängen klar!

Hejhej! Tack för alla vänliga kommentarer som jag fått på mina två senaste inlägg (:
Helgen har varit än så länge jättemysig. På fredagen efter skolan åkte vi hem till pappsen, med världens finaste delikatesskorg som present till honom. Det var en korg fylld med en vinflaska, olika ostar, kex, marmelader & choklad och invirad i cellofan. Allt detta gjort av min lilla älskling ^^ Han kan ju!
Kvällen flöt på fint, alla hade trevligt. Vi fick åka hem lite tidigare, både Zoran och jag var helt slut och däckade i säng direkt när vi kom hem.
Igår åkte vi ner till Helsingborg, hälsade på Gagi&Oliver och barnen sen begav vi oss till IKEA och införskaffade oss Belles spjälsäng. Det blev en vit spjälsäng som hette Gulliver samt med madrass, bäddmadrass & lakan. Allt i vitt, så nu ska vi in och leta efter en kudde och lite filtar i färg (rosa med andra ord). Zoran och Alen monterade ihop sängen, så nu står den inne i sovrummet jämte sängen och det spritter verkligen till av glädje i kroppen när man ser den. DET ÄR NÄRA NU! Snart kommer hon. Mamma & pappa längtar ♥
Senare på kvällen åkte vi hem till Therese&Dannie och åt tacos, jättegott :) Nellie vaknade precis efter vi kom och gud va underbar den lilla solstrålen är! Hon hoppade runt i soffan som en galning och hade jätteskoj, haha ^^ Sötnos!

Idag fyller Dannie år, grattis grattis gamle man ^^ Så jag och Zoran skall åka inom dem och gratta inom kort. Nu ska vi åka och handla lite, så måste avsluta skrivandet strax. Vill bara meddela att jag var och titta på min duktiga lillebror som spelade med i A-laget idag, de vann med 4-0!
Nu är Zoran otålig! Måste kila, skriver senare, ciao!

v. 32+3 idag. 51 dagar kvar, älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så mysigt!

Vi ställde faktiskt också in spjälsängen på vårt sovrum idag :)

2009-09-13 @ 19:04:54
URL: http://paulinemartens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0