Fullt upp under påskhelgen

1 april 2010      Det var längesedan man skrev här! Det har varit fullt upp dessa närmsta veckorna, så jag får skylla på det. Påskhelgen närmar sig.. och vi är fullbokade hela helgen. Idag ska vi upp till mormor på middag, på fredag ska vi hem till min farmor&farfar på påskmiddag. Lördagen kommer spenderas nere i Helsingborg och  på söndag är det fest nere i Ängelholm. Ja, det är fullt upp, minsan. Men det ska bli roligt :)
Jag hinner inte skriva speciellt mycket mer. Jag ska göra mig iordning och sedan ska familjen in till stan för att leta present till Zorans syster, strumpbyxor till Belle och vi ska vi in till Försäkringskassan också. Så jag får nog gå och fixa mig nu. Men lite bilder får vi väl ändå lägga in :) 







Du gör mig lycklig ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-01 @ 16:35:19
Postat av: Sara

vad stora fina ögon hon har! :) men melanie då, nere i ängelholm heter det väl ändå (A) hehe.. puss!

2010-04-01 @ 16:37:42
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0