Här behövs ingen barnvakt, inte :)

24 april 2010   Klockan närmar sig ett och jag sitter fortfarande i pyjamas.. och jag har även kletat in hela ansiktet med ansiktsmask, så jag ser verkligen ut som ett vrak idag. Känner mig som ett också.. Det var ju födelsedagsfest igår, så det blev kanske lite mycket dricka.. Eller nää, det blev nog lite för mycket äcklig dricka.. Menmen, det blev inte jättesent för mig. Zoran hade haft sina vänner hos sig igår och Belle hade faktiskt stannat hemma. Det var ju tänkt att hon skulle passas av min mamma & pappa, men när de skulle hämta henne igårkväll, så var hon så trött så Zoran tyckte det var lika bra att natta henne för natten här hemma. Hon hade somnat runt halv nio, så det var ju jättebra. Däremot vaknade hon kl. elva och var uppe till halv ett. Så hon satt och höll killarna sällskap :) Det var skönt att höra att det fungerar precis lika bra att ha henne hemma fastän man vill ha hem lite vänner. Igår hade hon vaknat, men det hör inte till det vanliga. När hon väl somnar, sover hon hela natten. Hon kanske sov lite oroligt, för hon vaknade runt fem på natten också. Jag vaknade av att någon drog mig i håret. Skitungen -.- Så när jag väl vaknat till, låg Belle helt klarvaken och log mot mig ^^ Jag försökte få henne att somna om, men det tog ett litet tag. Hon låg och tjabbade med sig själv i minst en halvtimme. Ett under att hon var såpass nöjd att hon kunde ligga kvar i sängen. Annars är det ju inte alls roligt att ligga kvar i sängen efter att man vaknat. Men efter en halvtimme ungefär så tystnade hon och somnade om. Sedan.. hör & häpna.. Väckte hon inte mig förän halv elva! Så hon gav sin mamma sovmorgon. Gulleplutten :) 
Nu får jag nog gå och tvätta av mig den här ansiktsmasken, för hela mitt ansikte är förstelnat. Obehaglig känsla. Mamma kommer hit och hämtar Belle & mig inom kort. Vi ska hem och plugga. Pappa, Torbjörn, Zoran & lillebror är i Göteborg och kollar på någon bilmässa. Så jag passar på att plugga idag. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0