Hjärtat ♥

Det har varit dåligt med bilder på Belle på sistone. Dessa bilderna togs igår.



Hahaha, silken min alltså. Hon pressar ihop läpparna hela tiden nu. Jag vet inte vart ifrån hon fått det. Kanske när man matat henne och hon inte velat ha mer, så pressar hon ihop munnen. Haha, det ser roligt ut iallafall. Speciellt när hon ler med en sammanbiten mun :) Äskling ♥

            

Så stor hon har blivit. Det är inte klokt. Speciellt när hon sitter sådär, hon ser megastor ut. Men hon är ju stor, snart ett halvår gammal. Vart har tiden tagit vägen?



Ååå, vad jag älskar dig. Jag minns så väl när jag blev gravid, hur folk runt omkring mig talade om att jag missar så mycket av mitt liv. Att man ska leva livet innan man skaffar barn..
Men, allvarligt talat, mitt liv kan inte bli bättre. All den kärlek och lycka man känner när man har barn. Obeskrivligt och jag skulle inte byta bort det för någonting i världen.
Jag lever livet, tillsammans med min älskade lilla dotter ♥


Kommentarer
Postat av: becci

Missar mycket av livet?? Baaah. Blir så sur på sånna som säger massa sånt. De vet väl inte hur det är? Så länge du är lycklig. Och hur kan du inte vara det när du har den här söta tjejen!? Stå på dig! KRAMKRAM

2010-04-16 @ 17:44:38
URL: http://lagomsnurrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0