Bellis blivit en stor flicka :)

USCH, JAG ÄR USEL PÅ ATT UPPDATERA BLOGGEN.. FY, MELANIE, FY!

Det är bara så mycket just nu. Körkortet skall tas inom de närmsta dagarna, jag är efter med skolarbeten från förra terminen och så ska jag ju börja skolan nästa vecka -.- Det är många bollar i luften nu.
Jag ska lägga in massa fina bilder på Bellis från semestern. Har ännu inte lagt över bilderna till datorn -.- Hon har blivit så stor. Nu kryper hon runt här hemma för fullt. Hon är överallt & ingenstans. Och fort går det! Minsan, hon är riktigt snabb nu. Hon kryper som en liten groda, med ett knä och en fot i golvet :) Reser sig mot allt som ser, det gör hon också. Är riktigt stadig nu. Aningen föör stadig, för hon glömmer ibland bort att hon ännu inte kan stå själv ^^ Det har hänt en gång eller två att hon släppt taget och trillat omkull, dock.. Jätteläskigt. Slog huvudet i bordet som hon stod mot, så hon fick ett blåmärke i pannan en gång. Lilla skruttan. Men hon är en liten kämpe, minsan, några blåmärken hindrar inte henne ^^ Ni ska få se alla bilder, så ska ni se hur hon växt! Hon fyller 10 månader nästa vecka.. helt sjukt vad tiden gått fort. Ingen liten bebis längre. Hon är en stor, stor flicka nu :)

Nä, nu måste jag gå och sussa. Jag ska fixa bilderna inom kort. Ska försöka till helgen.
Jag fyller 19 på söndag, faktiskt. Så det så ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0