Fyller 19 år!

22 augusti 2010      Då var man nitton, minsan! Jag firade min födelsedag med familj och vänner. Hade jättemysigt. Det bjöds på smörgåstårta med kladdkaka & frukttårta som efterrätt. Jättegott. Vi hade tur med vädret också, så att man kunde vara utomhus.
Jag har fått en cykel!! En jättejättefin cykel med barnstol till Belle! Ååå, jag är så glad, så glad. Jag invigde den med att cykla några varv i trädgården ^^ Imorgon ska jag ut och cykla.  Supernöjd, verkligen. Sedan fick jag jättemycket fina blommor, en tårtspade (som liknar en klackaskor! Jättehäftig), smycken och presentkort & pengar. Tack så mycket, allesammans!




Bellis provar att sitta i cykelstolen med sin nya fina hjälm på sig :) Älsklingen min ♥


         





         

Lite bilder på gästerna och på cykeln.



Cykeln kom så smidigt inrullandes från baksidan under Ja må ha leva-sången. Jag blev överlycklig.
Tack mamma & pappa och mormor & leif. Tack, tack, tack!!


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan! Visst kan jag göra det! Maila mig de bilderna du vill ha med och en beskrivning på hur du vill att din design ska se ut så fixar jag det! =)



KRAM

2010-08-23 @ 13:17:35
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Grattis i efterskott! Du ser ut att ha haft en toppen dag! :) Och Belle växer och växer :)Hade varit kul å ses någon dag snart!! Om du kanske har tid i veckan? =) Ha det bra! Kra

2010-08-23 @ 20:30:48
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygg cykel, men har inte mamma cykelhjälm?

2010-09-07 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0