Alla Hjärtans Dag

14 Februari 2010  Idag är det Valentines Day. Alltid lika mysigt. När vi vaknade, så skulle Zoran sticka iväg för att köpa frallor till frukost. Han kom hem med frallor och en bukett rosor till mig & Belle. Vad glad man kan bli av lite blommor, det är märkligt :) Det var 3 röda rosor, och det stod för 3 fina ord, 'jag älskar dig', sade Zoran så romantiskt. Jag har faktiskt inte köpt någonting till honom.. Jag minns Alla Hjärtans Dag för 2 år sedan. Då hade jag köpt en ros & en kort där jag skrivit lite gulligt till honom. Han hade inte köpt någonting alls och han skämdes jättemycket. Han är ju väldigt strikt med sådant, det är mannen som skall uppvakta kvinnan med blommor & sånt, inte tvärtom. Så efter det har jag inte köpt någonting sådant till honom på Alla Hjärtans Dag. Det är han som får stå för blommorna, så det blir rätt ^^
Just nu håller jag på att baka cupcakes. Vi ska hem till Zorans föräldrar lite senare ikväll, så jag tänkte ha med mig lite gott. Inte för att det någonsin är brist på godsaker hemma hos familjen Tadic, hehe. Alltid en massa gott :) Det är bio ikväll för Zoran & mig. Lilla Belle skall passas av Baba Ljuba. Vi ska kolla på FARSAN. Vi har hört att den skall vara skitbra, så vi ville titta på den ikväll.

Igår var det fest uppe hos G-mormor Lena. Hon fyllde 66 år i onsdags och det skulle firas med en Tacos-kväll. Det var rena släktträffen där, så det var jättetrevligt. G-mormor Lena & Leif, Jonas & Mimmi, Moster Mona & Christer med kusinerna Felicia, Felix & Fritz. Och sist med inte minst, deras lilla hundvalp Elfsborg! Störtskönt namn :) Det är en blandras mellan retriver & labrador. Den är kolsvart och jättesöt. Sedan var det Elliot & hans flickvän Kimberly, G-morfar Kurt & Britt, Belles mormor & morfar och Zoran, jag & Belle. Det var jätteroligt. Det bjöds på margaritas som fördrink, så festligt så. Jag tyckte bara om att lukta på den, men inte mer -.- Jag har blivit allergisk mot spritsmak, känns det som. Efter graviditeten mår jag illa av spritsmak. Minsta lilla, och jag vill inte ens smaka. Men eftersom jag fortfarande ammar, så gör det inte mig något att hoppa över en drink.

Nej, nu håller väl mina muffins på att eldas upp! Får gå och titta till dem.
Ha en underbar Alla ♥ Dag, allesammans!


Kommentarer
Postat av: caroline

Hoppas att ni får en trevlig kväll! Jag och Davide skulle också kollat på farsan ikv, men fanns inga bra platser kvar!

Ha en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 16:43:02
URL: http://carolineeeklund.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag..

bio och allt era fuskisar ;) haha!

Men det är ni värda <3

2010-02-15 @ 11:36:03
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0