Återförening med gammal barndomsvän!

10 Februari 2010   Godkväll. Jag har precis sorterat & rensat i mitt fotoalbum. Bilderna jag beställt kom med posten idag, nämligen. Det kommer bli så fint, så :) Idag har jag träffat min gamla barndomsvän Rebecca. Rebecca & hennes mamma Ulrika kom hem till mig & mamma på Härdgropsvägen idag. Så roligt! Rebecca är verkligen sig lik, fast större & äldre såklart ^^ Vi pratade gamla minnen från när vi var små men fick också en ganska bra inblick i hur våra liv ser ut just nu. Hon är hur mysig som helst. Precis som när hon var liten ;] Det var jättejättetrevligt och jag hoppas verkligen att det blir en repris snart!



Rebecca & Belle :)

         


En tröja, byxor & en sjal till Belle som vi fick utav Rebecca & Ulrika. Jättefina :)

Jag hinner inte skriva så mycket mer just nu. Jag har ett kök att ta hand om -.- Diskbänken full med disk.. Sedan ska jag faktiskt krypa ned i sängen. Jag är jättetrött av någon anledning. Jag ska upp klockan åtta imorgon. Det måste jag, för jag har lektion på förmiddagen. Jag har till&med bett mamma att ringa mig och se att jag kommit upp, hehe. Efter morgondagens lektion ska jag in till stan och titta efter lite kläder till mig. Sedan måste jag också leta efter present till mormor, som vi ska fira på lördag. Och nästa fredag fyller både svärmor & svägerskan år! Så det blir presentletande som gäller imorgon. God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Störtsköna bilder! Tack för en mysig dag och super go kladdis! Det får vi göra om :D

2010-02-10 @ 23:27:31
Postat av: marina

söööt hon är, passar bra i rött ;)

ni måste komma förbi snart, saknar henne.. puss på er

2010-02-12 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0