Behöver nya kläder

18 Februari 2010    Jag är vaken medan resten av familjen sover. Som alltid -.- Jag bara måste säga.. Jag är så trött på den här årstiden. Jag vill ha vår! Det har inte varit speciellt mörkt i vinter, eftersom snön gör att det lyser upp. Men jag är jättetrött på snön & det kalla vädret. Framförallt halkan! Fyfan vad halt det är. Jag har trillat flera gånger & jag halkar till hela tiden -.- Jag har dåliga skor, iochförsig. Men ändå, värmen får gärna komma nu!
Jag har precis läst igenom VeckoRevyn som jag unnade mig att köpa igår. Det är roligt med att ha lite att läsa, jag ska nog premenuera på den tidningen. Jag letar efter kläder på Internet nu för fullt. Denna månaden ska vi nämligen lägga undan pengar till just nya kläder till hela familjen, så jag letar efter lite fina kläder nu. Jag har sett så många fina sommarklänningar, och jag vill ha dem allihop ^^ Och skor... Jag skojjar inte nu. Men precis när jag blev gravid, så kom alla fina skor. Precis i tid för när man är gravid & inte kan använda högklackat.. jo, då kom alla fina skor -.- Jag har beställt ett par ifrån Laredoute, som jag hoppas på skall passa! Menmen, nog om det! Ikväll ska jag & Belle hem till mamma&pappa, jag får passa på att plugga medan Belles mormor & morfar leker med henne. Jag vet inte om Zoran orkar följa med. Han sover ju nu, så han kanske orkar en liten stund.
Aja, nu ska jag göra iordning köket & vika tvätt. Ha det fint, KRAM


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja det ska bli dubbelt så skoj med vår o sommar i år!

Köpte ju mina första jeans i onsdags sen förlossningen,

typ tre storlekar mindre än jag någonsin haft ;)

2010-02-19 @ 11:08:28
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0