Dåligt med inlägg på sistonde

25 Februari 2010   Just nu ställer jag mig frågan; Vad i helvete gör jag uppe halv två på natten?!
Herregud, tiden är sprungit iväg för mig. Jag har suttit och pluggat på om Kalla Kriget.. Alltid lika roligt! Nej, men allvarligt talat.. Jag har näst intill mått dåligt över hur dåligt insatt jag är på viktiga historiska händelser. Nu är väl kalla kriget inte en händelse, men jag menar liksom bakgrunder & orsaker till hur saker blev som det blev, under första och andra världskriget & kalla kriget, exempelvis. Det är, tro det eller ej, intressant när man väl läser på & blir insatt i ämnet. Historia är faktiskt roligt. Fast just nu, trött som jag är, känns det bara irriterande. Man blir trött på alla konflikter & problem. Varför håller inte bara alls sams, för f*n!!
Ungefär så är min inställning till alla krig som någonsin skett i vår historia, så jag ska nog avsluta detta & slutföra det imorgon istället.

Jag ber om ursäkt (speciellt till min mamma, som var besviken över att det inte var någon uppdatering på bloggen) över att det varit dåligt med inlägg på sistonde.
Belle har faktiskt smakat sin första smakportion! Det händer mycket nu, så det kommer både uppdatering & bilder imorgon :) Men som sagt, klockan är halv två på natten, så jag vill helst bara gå & lägga mig.. Godnatt, allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mormor Marie

Det är lugnt, Melanie! Jag föredrar faktiskt att du pluggar historia istället för att blogga.

2010-02-25 @ 07:52:45
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Va duktig du är som pluggar :) Just det håller vi också på med i skolan nu, och jag säger detsamma - Kan inte mycket och blir lite förvånad över det ! haha.. Vi ses på lördag, om inte tidigare :) Puss

2010-02-25 @ 09:20:18
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du är så duktig som pluggar inpå nätterna!

Gör ingenting att du inte uppdaterar så ofta,

då hinner jag med att läsa allt ;)

2010-02-25 @ 11:00:37
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0