Dirty Dancing

11 Februari 2010  Ååå, vad jag älskar Dirty Dancing.. Den gick på TV idag och jag blev överlycklig! Bäst av allt är all underbar musik. She's like the Wind, Time of my life och Hungry Eyes.. Ååå, jag älskar dem. Mamma&pappa har den skivan hemma, så jag ska dit nu i helgen och låna den. Lovely!
Idag var jag i skolan en snabbis för en lektion för att få information och komma igång. Nästa vecka kunde jag arbeta hemifrån, så då är det inga lektioner. Belle sov ingenting alls. Varken på vägen dit eller när vi var i skolan. Hon skrek sig igenom hela bussfärden. Trött & olycklig var hon, stackarn. Men när vi kom till skolan och alla kom fram och skulle gulla med henne, stortrivdes hon och smilade. Hon charmade sönder min lärare, hehe. Kanske gynnar mig att ha med mitt charmtroll fler gånger ^^ Jag skulle påbörja ett hyllningstal på lektionen, och jag ska faktiskt hålla talet till Belle. Det finns jättemycket att prata om och det behöver inte bara handla om min tacksamhet över att jag får sova på nätterna -.- Utan det finns ju jättemycket jag kan ta upp i ett sådant tal.

Ikväll har jag gjort iordning Belles fotoalbum. Alla bilderna är klara, nu saknas bara lite text samt lite dekorering ^^ Jag ska bland annat klistra in patient-armbandet som Belle fick på sig när hon föddes. Jag fick ett likadant också, för den delen. Och det hade jag tänkt klistra in. Det finns jättemycket inom Scrapbooking som jag kan använda för att göra albumet lite extra fint. Skall åka in till stan imorgon och kika lite. Det blev nämligen inte stanrunda idag, så det får bli imorgon istället. Imorgon ska Zoran & Alen hälsa på sina gamla lärare på Kattegatt. Roligt att de kom på den idén. Det blir tvätt- och städdag imorgon också. Först städa sen in till stan en vända.
Menmen, nu ska jag bära in Belle till sovrummet. Hon ligger i soffan nu och sussar. Sedan ska även jag gå och lägga mig. God natt!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Belle kanske gynnar dina betyg ;)

2010-02-12 @ 11:06:39
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0