Glädjetjut

8 Februari 2010    Just skickat iväg lite bilder för framkallning. Jag ska göra fint Belles fotoalbum, hade jag tänkt. Jag har köpt ett album med svart papper, så man får klistra på bilderna. Men det är roligare så, lite pyssel. Min Hanna kommer förbi mig idag. Ska bli mysigt :) Zoran & snuttan ligger och sover just nu, så jag har passat på att tvättat och gjort lite ordning här hemma. Det finns så mycket jag hade velat göra om här hemma, men eftersom vi letar efter en ny lägenhet så känns det bara onödigt att fixa för mycket här. Vi ska på visning nästa vecka på en 3a. Det ska bli spännande.
Jag tänkte promenera med Belle ner till Netto och handla till middag. Ska gå ner dit snart, så kan Hanna hoppa av bussen där och så promenerar vi hem. Jag får ringa henne och se vilken buss hon tar först. 

Belle har tjutit och skrikit hela förmiddagen ^^ Glädjetjut, alltså. Jag satte henne i sin Babysitter och skulle ut och hämta tidningen. Jag hörde henne utifrån huset, haha. Det är roligt när hon gör ljud ifrån sig :)  




Belle gosar i mammas famn. En trött liten tösabit ♥

                     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0