Söndag..

21 Februari 2010     Söndag.. den segaste dagen på hela veckan. Vi har ingenting planerat idag. Eller jo, Zoran ville visst ut i snön & bygga en snögubbe och vi ska upp på kaffe till mormor i eftermiddag. Igår var vi hemma hos Marina&Lubbe. Marina fyllde år, så det var fest hemma hos dem. Det var trevligt :) Vi stannade inte så länge. Jag mådde inte bra. Jag har haft ont i magen i flera dagar, jag vet inte vad det beror på. Jag fick skylla på att Belle behövde sova.. Vilket å andra sidan inte var något hittepå. Skitungen hade inte sovit på hela dagen! En halvtimme endast. Det var bara en tidsfråga innan hon skulle bli övertrött & jättearg, så det var lika bra att få hem henne och natta henne för natten i sin säng.

Imorgon ska jag träffa min Hanna och vi ska in till stan och kolla kläder. Jag är i så stort behov av nya kläder. Jag har ingenting att ha på mig. Kosta vad det vill, jag behöver nytt! Zoran får vara hemma med Belle, så kan jag in i stan utan att ha med barnvagnen. Det är inte speciellt roligt med att snö -.-
Nej, jag har inget roligt att skriva om, så jag lägger av nu innan det bara blir en massa trams ^^



Kommentarer
Postat av: Pauline

Har också börjat få konstig magvärk tillofrån :(

Lyllos dig som kan lämna Belle hemma för att shoppa!

2010-02-22 @ 12:00:26
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0