Ut och bowla ikväll

6 Februari 2010   Hejsan! Ikväll ska vi ut och bowla med Lubbe&Marina. Vi ska börja med att sätta oss på Harrys och äta lite sen blir det av till B&B. Ska bli jättetrevligt!
Mamma&pappa hade varit i stan idag och de kom förbi på vägen hem. Mamma hade köpt en jättefin klänning/topp till mig, som passar jättebra tills ikväll:), och en kajal. Tack, mamma! ♥
Idag gick vi upp kl. tio. Jag var helt död. Belle har vaknat till & från hela natten, så jag kände mig ganska sliten -.- Zoran var raka motsatsen och ville bada Belle direkt på morgonen. Så vi badade Belle sedan satt vi och åt frukost. Drago kom förbi lite senare och lekte med Belle. Sedan promenerade vi till Netto för att handla. Jättehärligt väder ute! Solen sken & det var inte alls speciellt kallt. Jag halkade inte, kan jag också glatt påpeka. Annars har jag ju en tendens att göra just det -.- Nu har vi ätit lunch och jag ska göra iordning mig. Provade en ny håruppsättning igår. Lockade hela håret och satt upp det bakåt, ungefär. Det var fint. Haha, jag läste om hur man skulle göra på en tjejs blogg. Där skrev hon att det tog henne ungefär 5-10 minuter att göra uppsättningen... Det tog mig förfan 45 minuter, haha! Iallafall, ska prova det ikväll igen. Jag hoppas jag kan göra det aningen snabbare ikväll -.-  Gagi&Oliver kommer förbi om en stund, så får skynda mig lite.

Igår var vi som sagt hemma hos Therese&Dannie. Jätteroligt. Nellie tjabbade som bara den och sprang runt. Haha, hon är halvt rädd för Zoran. Ibland är han roligt, men ibland är han läskig ^^ Hon var kramgo, så jag fick många många kramar igår :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas ni hade det trevligt igår!

2010-02-07 @ 11:33:51
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0