Hungerkänslan borta

12 Februari 2010   Goddagens. Belle sover just nu och jag är klar med att ha dammsugit lägenheten. Zoran & Emilio kommer snart. De var på McDondals och jag bad dem köpa hem en hamburgare till mig. Jag har ännu inte fått i mig någon frukost och är nu alldeles för hungrig för att ens bre en macka -.-
Det brukar bli så.. Att jag hoppar över frukosten. Inte för att det är meningen att göra så. Det är inte speciellt bra, jag blir helt loj & om inte annat så är bröstmjölken beroende på att man äter & dricker ordentligt. Dricker gör jag konstant. Man blir verkligen törstig av att amma. Men efter att jag kom hem ifrån BB har jag inte varit hungrig.. Det låter skumt, det var över 3 månader sedan. Men min hunger har faktiskt inte kommit tillbaka. Jag kan gå en hel dag utan att äta. Det kunde jag INTE förut. Men nu är jag jäkligt hungrig!
Jag väntar på att Zoran ska komma hem och att Belle ska vakna. Då kan jag städa sovrummet. Sedan återstår bara att moppa, och det gör jag precis innan vi ska in till stan.

  

Kanat ur Babysittern nästan! Haha, såhär låg hon och gnuffade en morgon. Det finns egentligen något slags bälte i Babysittern, så hon inte ska åka ur såhär, men den har försvunnit.. Haha, hon såg så fundersam ut och hon tittade upp på leksakerna som hänger ovanför henne som hon inte längre nådde. Haha, sötnosen.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Precis sådär började Zelda göra vid jul!

Nu sitter hon inte ens 5min utan att jag hittar henne sådär ;)

2010-02-12 @ 18:01:00
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0