Underbar helg

15 Februari 2010   Min dag har precis börjat.. Runt klockan 12 på dagen. Belle väckte mig halv 9 imorse. Perfekt, tänkte jag. Det är skönt att komma upp i tid. Men det varade inte så länge. Belle skulle sova middag & jag skulle natta henne.. Jag somnade ju såklart också. Vaknade för en halvtimme sedan -.- Det blir inte bättre, alltså. Menmen, jag missar egentligen ingenting. Zoran är inte hemma & vem vill inte ligga och gosa jämte sin lilla bebis? :)
Igår var det ju som sagt Alla ♥ Dag. Jag fick rosor av Zoran, jättegulligt av honom. Sedan bakade vi cupcakes, gick ut en lång runda med snuttan i barnvagnen, gjorde middag ihop - Lax på saltbädd, pressad potatis & romsås.. Det finns inget godare! När det blev kväll begav vi oss hem till Ljuba&Drago och lämnade Belle för att vi skulle kolla på bio. När Zoran & jag kommer in till biografen, så märker vi att bion inte alls börjar kvart över åtta, utan klockan nio istället. Så vi sätter oss och tar en kaffelatte på Roberts i väntan på att FARSAN skulle börja :) Filmen var skitbra! Jätterolig :) Efteråt åkte vi och hämtade hem vår älskling och så gick vi alla och la oss. Slutbetyg: En jättejättemysig Alla ♥ Dag!
Eftersom Zoran jobbar natt och ska upp klockan 2 på natten, så går ju han och lägger sig mycket mycket tidigare än jag & Belle. Därför älskar jag verkligen helgen. Då kan vi gå och lägga oss tillsammans, hela familjen & framförallt vakna upp tillsammans. Det är guld värt. Denna helgen har bestått av familjemys i massor, så jag längtar tills nästa helg :)

En kvinna ifrån Familjerätten ringde mig idag.. Ja, Belle är snart 4 månader och vi har fortfarande inte fixat faderskapserkännandet. Jag har ringt dem för någon månad sedan, men det är inte förän nu de ringde tillbaka. Menmen, på fredag ska vi dit och få ordning på det. Faderskapserkännandet & gemensam vårdnad.
Nej, nu är Belle uppe. Jag ska leka med henne nu. Ha det bra, allesammans!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Låter som en jättemysig alla hjärtans dag :)

2010-02-16 @ 08:14:06
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0