Sökandet efter lägenhet fortsätter

17 Februari 2010   Jag är lite dum idag. Jag borde egentligen göra mitt geografiprov.. Men det verkar inte bli till att jag tar mig in till skolan, fastän jag borde. Igår, efter allt mitt klagande, fick jag iallafall klart en skoluppgift som jag kunde skicka iväg till min lärare. Känns alltid skönt när man kan pricka av en uppgift. Belle nanar i sängen & Zoran i soffan just nu.. Som vanligt, när jag sitter vid datorn, alltså. Zoran börjar bli trött på att jobba morgon numera. Jag förstår honom. Men om han skall jobba eftermiddag kommer han inte hem förän sent på kvällen, så det vill han ju inte heller. Han är duktig som arbetar som han gör. Jag beundrar honom verkligen för det.
Min dag: tvätt, städning, barnvagnsrunda, handla, laga mat & besök hos Ljuba&Drago. Helst hade jag velat få in lite pluggande också.. fårse om jag får ihop det.

Nästa vecka ska Zoran & jag på lägenhetsvisning på Vallås igen. Det är dock en 2a.. Jag hade gärna velat se att vi hittar en 3a, men man måste ju också titta på priserna & månadsavigften. Belle behöver inte ett rum förän något år, egentligen. Det är ju mest för förvaring av leksaker & kläder som gör att man behöver rum till dem tidigt. Hon kommer säkert sova i vår säng ett par år till. När de blir äldre vill de ju sova i mammas&pappas säng ännu mer än vad de vill göra det nu. Får jag hoppas, för jag älskar att sova jämte henne :) Vi betalar en hög hyra nu, så vi hoppas kunna spara ihop pengar om vi flyttar. Det tråkiga är att som vi bor nu, har vi tillgång till en jättestor trädgård och det är verkligen jätteskönt på sommaren. Speciellt om man har barn, kan jag tänka mig.. Menmen, nu är det som det är.
Nej, nu ska jag lägga över lite bilder på lillan på datorn. Visas i nästa inlägg!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas denna tvåan blir er :)

2010-02-18 @ 09:00:15
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0