Mammas lilla sälunge!

3 Februari 2010  Stort tack till Denise som fixade min blogg! Det blev jättefint! :) Tack tack!
Idag gick jag & Belle upp vid klockan halv tio. Jag ställde klockan på halv nio, men det blev en jäkla massa snoozande för min del -.-  Mormor kom ner och knackade på, så jag passade på och be henne koka kaffe. Hon höll mig sällskap medan jag åt frukost. Belle satt fint i sin Babysitter, som alltid, och gosade med sin kanin. Efter frukost lade jag ner Belle på sin fäll på golvet så hon fick 'träna' lite. Hon ser ut som en liten sälunge när hon ligger på magen :) Lyfter jättehögt med huvudet och tycker det är roligt också :)

      


                 


Marina & Lubbe kom förbi en stund på eftermiddagen, annars har vi inte hittat på särskilt mycket idag. Jag kan lättat berätta att Belle inte verkat ha märkt av sprutorna. Hon har dock varit mycket snorig, men det hjälpte med att droppa koksalt i näsan.
Haha, idag när mormor var nere hos oss pratade vi om att bowla i helgen. Så sa vi "Ja, vi får fråga mormor&morfar om de kan passa Belle, hon kan ju inte följa med" och så tittade Belle arg på oss och putade med läppen. Hon gjorde det flera gånger också, så fort vi nämnde att hon inte kan följa med. Sedan när vi sa att hon kan få följa med ändå, sken hon upp! Haha, det var verkligen precis som hon förstod ^^ Jättesött!

Imorgon kommer Linan hit. Vi ska plugga -.- Inte speciellt roligt, men bättre sällskap finns inte :) Nu dessa dagar har det varit väldigt mycket plugg. Det är skönt att jag fått mycket avklarat, men det är så strängt. Jag har ju sagt att jag först & främst är mammaledig och att skolan kommer därefter, men på sistonde har det inte känts så. Jag vill inte behöva känna att det är stressigt om Belle inte somnar i vanlig tid eller sover mindre än vanligt, för att jag har skolarbeten att göra. Jag vill ju vara hemma och vara med henne så mycket jag kan. Alltså inte bara passa henne, utan vara med henne. Jag vill inte missa ett enda leende eller inte vara där och trösta henne när hon är ledsen. För när jag pluggar som jag gjort nu på sistonde, är det precis vad jag missar.. Nej, jag kan inte hålla för högt tempo. Det är som sagt inte först på listan - Belle är det! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Tänkte bara säga att din blogg är kul att läsa.Det du skriver är intressant. Har läst andra bloggar som är väldigt ointressant,de har inget bra att komma med.Lycka till med allt..

2010-02-03 @ 23:40:49
Postat av: Pauline

Klart Belle vill följa med att bowla ;)

Så fin bloggen blivit förresten!

2010-02-04 @ 12:16:47
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/
Postat av: johanna

jätte söt tös! :) bra blogg!

2010-02-04 @ 13:15:38
URL: http://misssj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0