Längtan till Kroatien

7 Februari 2010   Godkväll, allesammans. Det har varit en skön & lugn söndag. Vi fick sovmorgon till elva sedan har vi bara tagit det lugnt. Vi gick en runda hem till mamma&pappa med barnvagnen. Jätteskönt väder. Kallt & friskt. Vi satt och planerade inför Kroatien. Ååå, vad jag längtar. Det är lite roligt med våra semesterbilder ifrån Kroatien.. Första året vi var där, -08 var det bara jag & Zoran. Året därefter, -09 var det jag, Zoran & Belle i magen. Och nu denna sommarens semesterbilder kommer Belle vara 8-9 månader! Det har gått snabbt, speciellt när man tänker på det sådär. Jag tror det lutar åt att vi kommer vara där 2 ½ vecka i sommar och i år flyger vi ner. Inte en chans att vi åker så långt i bil med Belle. Det ska bli jätteroligt att fira semester med hela familjen. Mina föräldrar och Zorans föräldrar också. Förra sommaren var jag 26 veckor gravid och det var jobbigt med värmen & magen -.- Jag minns att enda sättet för mig att sola ryggen var att gräva en grop i sanden under mig, för att det skulle vara plats för magen, haha.
Nej, nu måste jag avsluta. Zoran skall lägga sig och vår superpigga dotter är inte nöjd med att sitta still. Hon vill upp & leka :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh så mysigt för er att komma iväg utomlands!

2010-02-08 @ 11:02:49
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0