Babywatcher

11 Januari 2010  Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart & Shakira - Did it again
Kom på mig själv med att knarka dessa låtar oabrutet hela dagen. De är jättebra! Nu väntar jag på att bli hämtad av mamma. Hon ska skjutsa mig & Belle till Hanna. Zoran ligger och sover. Han gick och la sig direkt när han kom hem, lite trist att ha honom hemma men inte kunna vara med honom. Det hade varit bättre om han lagt sig nu när jag skulle åka, men han var dödstrött när han kom hem. Haha, jag satt och skrev på datorn, medan han låg i sängen. Så hör jag via babywatchern hur han ber mig krypa ned jämte honom ^^ Babywatchern, nya sättet att kommunicera! Jag hade på den, för att Belle låg ju som sagt och sov inne i sovrummet. Belles morfar är för söt. Jag nämnde i förbifarten att vi tänkte skaffa oss en babywatcher. Dagen efter kommer han hem och ha köpt en till oss ^^ Nu har han känt sig krasslig ett tag, men direkt när han mår bättre får Belle komma och hälsa på honom.
Nej, jag ska plocka iordning Belles skötväska nu och göra något med mitt räliga (hur stavas det?) hår! Hade helst bara velat sätta en mössa på huvudet >.< Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så skönt ni fick en babywatcher!

2010-01-18 @ 10:02:53
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0