BVC besök

12 Januari 2010  Fan, va träningsvärk man får efter bara två gångers träning! Hela jag är helt öm, speciellt i fram på låren. Usch.. Iallafall, övriga famlijen sover nu så jag passar på att skriva av mig lite. Idag var vi på BVC med Belle. Hon väger nu 5395 gram & är hela 61 cm lång. Tänk jämfört med vad hon vägde när hon kom ut; 2890 gram & hon var 48 cm lång. Så liten hon var då. Lilla snuttan..
Jag är inte på humör idag. Känner mig lite nere, tillochmed. Jag har känt mig lite sådär nu ett tag, faktiskt. Det är som något tynger mig, men jag har inte riktigt koll på vad det är. För det har inte hänt någonting, utan det har liksom växt fram från ingenstans, ungefär.
Gud, jag orkar inte med denna årstid längre. I stan idag.. Förfan, alltså. Att gå omkring i det snöslasket med barnvagnen. Fick verkligen putta på vagnen för att komma någonvart, vilket inte var lätt alls då jag inte fick fäste med skorna. Dåliga skor & oskottat väglag - kanske inte den allra bästa kombinationen?

Imorgon är det skolarbete som gäller. Då ska jag slutföra två arbeten, så jag kan få skicka in dem till mina lärare. Sedan har jag en massa uppgifter som står på tur, så jag blir inte syssellös precis -.- Aja, nu ska jag sminka av mig och lägga mig. Godnatt!




Belle i famnen på sin morbror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0