Spark i ansiktet = Godmorgon ^^

14 Januari 2010  Jag blir så trött på mig själv.. Jag blandar ihop dagarna och jag glömmer bort saker hela tiden. Exempelvis, min efterkontroll på mödravården.. Jag var bombsäker på att det var imorgon jag skulle dit, men ickesenicke.. Det var igår. Jag får ringa min barnmorska och be om en ny tid nu. Typiskt! Det var en del saker jag trodde var idag som visade sig inte alls var idag. Jag börjar bli sliten -.-

Igår fick jag ett paket på posten ifrån morfar&Britt. Det innehöll tre strycken dreggellappar till Belle. Britt hade varit inne och läst min blogg, där jag skrivit om att Belle börjat dreggla ner hela sig, och så skickade hon ett par jättefina dreggellappar i härliga färger. Jag ska ringa upp till morfar&Britt i Bohuslän senare idag och tacka!



Ett ytterligare paket kom igår på posten, och det innehöll ett Proactiv ansiktskit! Ja, jag har gått på den reklamen.. Men jag kände att jag skulle vilja prova. Som det ser ut nu har jag ingenting till ansiktet! Jag har sminkborttagning, that's it. Med detta kitet fick jag rengörning (i form av någon peelingkräm), ansiktsvatten, dag- och nattkräm och en ansiktsmask. Det kostade med frakt närmre 600 kronor, men jag tänker såhär.. Hade jag gått in till Kicks och bett om att få rengöring, ansiktsvatten, dag- och nattkräm plus ansiktsmask.. Så hade även det kostat några hundralappar.


Värt pengarna? Det återstår att se ^^

Belle väckte mig med en spark i ansiktet imorse. Skitungen har börjat snurra runt och ibland när jag vaknar ligger hon mer med fötterna mot kudden än tvärtom :) Så vi gick upp, hon satt och lekte med sin kanin i sittern i kanske en halvtimme, 45 minuter. Sen blev hon trött igen och efter lite mat, somnade hon gott i mamma&pappas säng.
Nu ska jag försöka hinna med frukost, tidning, dusch & KAFFE innan snuttan vaknar. Jag skriver senare.





Pappa snosar Belle i nacken


Kommentarer
Postat av: Pauline

Din stackare, du får skaffa dig en almanacka ;)

2010-01-18 @ 10:05:17
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0