Irriterat öga?

15 Januari 2010 Kaffekokaren smattrar och puttrar, Belle sover gott i sängen och min kära Hanna är på väg hit. Hon ska hjälpa mig med mitt hår, jag behöver färga utväxten. Jag är helt sömndrucken och kroppen har inte riktigt vaknat till liv ännu. Kaffet hjälper nog till med det, hoppas jag. Igår märkte jag att Belles ena öga var helt vattnigt. Det var inte varigt i ögat, men det såg irriterat ut. Försökte se om hon fått något skräp i ögat, men jag kunde inte se någonting. Jag vet inte om det irriterade henne, hon tittade med ögat precis som vanligt, men hon var jättejättegnällig hela kvällen. Det kan lika gärna vara för att hon var trött, iochförsig. Men nu imorse när hon vaknade såg ögat bra ut, så det var nog ingenting. Det behöver inte vara irriterat, det kan vara att tårkanalerna som 'spökar'. När hon var.. fyra dagar gammal, så var det samma sak. Ögat geggade ihop och hon hade svårt att titta med det. Men det var just tårkanalerna det berodde på då, så det kanske var samma sak igår.
Belle älskar TV:n, haha :) Hon tittar på den med stora ögon. Massor med saker som rör sig och massor med olika färger, så jag kan förstå att hon tycker det är roligt att titta på. Samma sak med en öppen brasa. Små barn gillar oftast lampor och saker som ger ifrån sig ljus. Belle älskar en öppen brasa. Tänk, massor med lampor som rör på sig. Måste vara hur roligt som helst :]

Ikväll ska jag, tillsammans med mina Hannor, ha lite tjejkväll. Det kommer bli jättemysigt. Vi har känt varandra i många, många år och de två känner mig utifrån och in. Det är skönt att umgås med människor där man kan vara helt sig själv. Iochförsig kan man inte göra annat, de kan läsa av mig som en öppen bok, kännns det som ibland.
Det blir en pappa/dotterkväll för Zoran och Belle ikväll. Det vet jag att Zoran ser framemot jättemycket.
Nej, nu ska jag ta mig en kopp. Inväntar Hanna vilken minut som helst nu. Ha det fint!








Bilder på det mest värdefulla i mitt liv. Min kärlek, Mitt liv, Min dotter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste ett inlägg igår du verkade nere eller lite ledsen.. Vill bara säga ta hand om dig.

2010-01-15 @ 13:37:36
Postat av: Sara

Så fin hon är tjejen:) börjar bli stor nu ju

2010-01-15 @ 17:30:18
Postat av: Anonym

gud så söt hon är!

2010-01-15 @ 17:45:04
Postat av: Pauline

Skönt hennes öga blev bra!

2010-01-18 @ 10:07:07
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0