Lägenhetsvisning

20 Januari 2010 Första tidiga morgonen sedan Belle kom till världen. Klockan sex skulle hon upp imorse, vilket inte är så konstigt för hon somnade runt klockan tio igårkväll. En tidigt kväll - En tidig morgon. Det är ju så det är.
Idag har jag varit på en visning av en lägenhet på Vallås. Det är en 2a till bra pris. Som den ser ut nu.. Usch nej. Men Zoran vill ju ha ett renoveringsprojekt, så han borde nog inte klaga. Den har potential, helt klart. Zoran och hans pappa ska kolla på den imorgon. Han fastnade med lastbilen i Helsingborg imorse, så han hann inte till dagens visning. Vi har kommit överens om att vi behöver en ny start och en flytt känns helt rätt för oss. Det är en 2a och det känns ju lite sisådär, då vi bor i en 3a nu. Men faktum är att egentligen är denna 3a en väldigt stor 2a. För vi använder det tredje rummet som ett matsal, så vi har ändå inte två sovrum.
Man ska inte gå händelserna i förväg. Vi har satt en gräns på hur mycket vi vill ge för lägenheten och överstiger det så är det bara att leta vidare.

Igår var det Mamma/Barn gruppen för första gången. Vi var endast 4 st mammor samt våra små barn. Det var jättetrevligt och jag ser framemot nästa gång. Hoppas det kommer fler :)  Belle somnade helt upp & ner i min famn. Det var andra gången hon bara nickar till sådär. Jag vaggade inte henne eller någonting. Hon satt tillochmed i knäet på mig och somnade. Lilla sötnosen ♥

Tack för kommentarerna ang. vilken bloggsajt jag ska välja. Jag håller nog med er om blogg.se. Jag har kollat runt och jag har hört att blogg.se är smidigast. Denise, jag tar gärna emot hjälp med designen. Jag är hopplös på det! :) Nu börjar Belle älskling vakna till liv efter en tupplur i soffan. Bäst jag passar på att leka med henne. Hon är nämligen helt underbar som nyvaken. Hon ler, skrattar och pratar i massor. Ingenting är tråkigt som nyvaken, inte :) Det dära med morgontrötthet, det är någonting man får senare i livet, tydligen :) Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Denise

Maila en beskrivning på hur du vill att bloggen ska se ut så fixar jag det! =)



KRAMKRAM

2010-01-21 @ 13:55:10
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hoppas lägenheten blir er :)

2010-01-21 @ 20:43:52
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0