Belles bild i Hallandsposten



29 Januari 2010  Belles bild i Hallandsposten. Den har inte kommit i tidningen, utan låg ute på deras hemsida. Jag upptäckte också att det stod fel i texten! Där står det att Belle vägde 4890 gram när hon föddes, alltså 2 kg mer! Hon vägde 2890 gram, haha ^^ Jag får väl ringa och be den redigera det innan hon kommer i tidningen -.-
Idag sov både jag & Belle till klockan tolv! Herregud, så länge. Sedan somnade hon inte förän tjugo över tre. Så nu sover hon i sängen. Jag hann komma hem ifrån mitt möte med en lärare, laga mat, äta & nu sitter jag vid datorn och Zoran, i sällskap av Alfiero, sitter och kollar TV. Zoran stackarn skall jobba imorgon, så jag & Belle ska hem till mamma&pappa ikväll. Så kan jag plugga lite medan Belle leker med sin mormor & morfar ;)

Brösten ömmar något fruktansvärt.. Jag hoppas det inte blir mjölkstockning. Jag var så försiktig och noga med att hålla brösten varma innan, men nu på sistonde (trots det kalla vädret) har jag slarvat. Igårkväll stod jag i duschen och sköljde med varmt vatten hur länge som helst. Jag såg ut som en kräfta när jag var klar. Menmen, jag har inte märkt av någon feber eller liknande. Lite dåsig bara, men det kan ju som sagt bero på att jag sov till lunch idag! För mycket sömn behöver tyvärr inte betyda att man bli extra utvilad..
Nej, nu ska jag dricka en kopp kaffe och läsa om FN -.- Ha det fint, allesammans!





Kommentarer
Postat av: Pauline

Inte litet fel heller ju ;)

Men du har ju tid på dig att klaga!

Zelda fotograferades 15dec och va med idag...

2010-01-30 @ 19:16:33
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0