Belle, hejarklack åt morbror

15 juni 2010     Jahop, nu är det kvällen.. rättare sagt, natten. Belle ligger och sover i sin egen säng. Det har inte hänt sedan flera veckor tillbaka. Hon somnade så gott i soffan med vällingflaskan i munnen, så jag lade henne i sin egen säng. Idag har hon varit sig själv, lilla stumpalumpa. I princip helt frisk nu :) Aptiten har inte kommit tillbaka helt, dock. Jag blev jättefrustrerad när hon vägrade att äta innan idag. Hon fick i sig lite lunch vid tolv, sedan åt hon ingenting fram tills klockan åtta på kvällen. Eller jag tvingade i henne några skedar gröt samt lite middag. Men det var ju ingenting jämfört med vad hon ska få i sig. Men jag gav henne ett mellanmål på kvällen och det slukade hon minsan. Belle har varit och tittat på fotbollsmatch idag. Hennes morbror spelade, så hon följde med sin mormor&morfar och hejade på. Själv så följde jag med mina Hannor in till stan och fikade. Mormor skjutsade Belle till stan och lämnade henne efter matchen. Hon hade varit så duktig så. Min lilla superbebis :)
Imorgon ska vi in till stan återigen med Hannorna. Det ska bli mysigt. Ska kolla kläder (det blev aldrig något sådant idag nämligen) till mig och Belle. Jag kom på att det är mycket som jag behöver nytt nu.. Har dock inte pengar till alltihop, men hoppas att jag kan ha råd med det viktigaste. Ny bikini, en kofta & skor står högst på listan.. Måste ha -.-





Sitta på pappas axlar. Superskoj!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mella, din lilla bäbis är så fiin:)så himla stoor hon har blivit:D

2010-06-16 @ 22:27:48
URL: http://ananumat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0