Belles första pass

11 mars 2010    Fullt upp idag. Jag har tandläkartid kl. 9, sedan skall jag möta min Hanna i stan. Vi tänkte kolla affärer & luncha ihop. Därefter skall jag träffa Linn & Sara på stadsbiblioteket för att påbörja vårt grupparbete i naturkunskap.
Det har varit en jätteskön morgon. Jag gick upp kl. 6, satte på kaffet, hoppade in i duschen, tittade på nyheterna & fixade sminket. Och allt detta medan Belle fortfarande sover. Hon bör vakna när som helst nu, men jag är iallafall klar. Känns skönt. Annars kan det bli så himla stressigt, om jag ska göra mig iordning & Belle samtidigt.

Igår fixade vi Belles pass! Hennes allra första pass :) Hon fick sitta i Zorans knä och de satte en vit plastskiva bakom henne. Jag skulle hålla en skallra så hon tittade in i kameran. Men när jag höll skallran ovanför själva kameran, var munnen vidöppen när hon skulle rikta blicken uppåt. Såg jätteroligt ut. Så jag fick hålla den precis under kameran, och då blev det bra. Jättegulligt foto, med håret på sne ^^ Men det är ju så hon alltid ser ut, hehe. Jag fixade också mitt pass, då jag bytt namn ifrån Petersson till Morell. Mitt pass (som håller i ca 10 år) kostade 400 kr. Belles pass (som varar i 5 år) kostade också 400 kronor! Det borde ju inte kosta så mycket med tanke på att vi måste byta ut det inom bara några år.. Dumt.
Menmen, det skulle ta 5 arbetsdagar att få passet, så när vi väl fått hem dem ska vi boka flyg till Kroatien direkt. Hela familjen verkligen längtar ner till, ska bli helt underbart!
Nä, nu ska jag göra iordning frukost till mig & slänga av mig mina mjukisbyxor och hoppa i ett par jeans! Eller tajts.. Vad som helst är bättre än mjukisbyxor -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0