Härligt väder

2 mars 2010    Goddagens! Idag är det BVC, runda på stan och plugg som gäller. Jag och mormor skall promenera in till stan om en timme - det är så otroligt härligt väder! Ska bli jätteskönt att komma ut i den friska luften. Sedan ska vi som sagt in till BVC, och mäta & väga Belle. Det var längesedan vi var där nu. Jag ska också pumpa barnsköterskan på mer information om smakportionerna som vi nu börjat med. Ska bli intressant. Sedan är det plugg hemma hos mamma&pappa. Zoran skulle åka en sväng till Ljuba&Drago och då ville han ha med Belle, så Belle ska följa med sin pappa hem till farmor&farfar en stund idag.
Gårdagen spenderades till en början på stan. Belle & jag lunchade med Belles morfar och sedan gick vi runt och kollade kläder. Medan vi åt lunch så satt Belle fint i sin barnvagn och lekte med sina leksaker. Hon har blivit så stor, så fort. Vart tog tiden vägen? Haha, det var så roligt, för hon lekte också med min mobil i barnvagnen. Och så börjar den ringa & vibrera. Belle blev jättechockad, stackarn ^^ Ögon stora som tefat, sötnosen :)
Jag köpte en söt liten klänning på Vila & en svart jacka på GinaTricot. Sedan begav vi oss hemåt och så kom mina Hannor hem till oss. Vi satt & tjabbade, lekte med Belle och sedan stannade de även på middag. Jättemysigt!

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Får passa på medan Belle sover! Ha det fint, KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0