Lördagsmys ikväll

6 mars 2010    Inget badhus idag.. Zoran var trött & kände inte för det. Trist, för jag ville jättegärna åka dit. Det får bli nästa helg.. Eller kanske imorgon.? Ingen aning vad badhuset har för öppetider, så får väl se hur det blir. Belle vaknade halv åtta imorse.. Det är ytterst sällan hon vaknar så tidigt och vill upp. Zoran tappade upp ett bad åt henne & mig som en liten kompensation för badhuset ^^ Mysigt att bada tillsammans med Belle. Hon tycker det är jättemysigt att bada :)  Det är ju babyolja i badet, så hon får en så söt frilla av det. Helt oljig blir hon, hehe. Det ser på allvar ut som att vi lagt i vax i det. När det var färdigbadat, tog hennes pappa hand om henne. Torkade, på med blöjan & kläderna, som hennes pappa omsorgsfullt valt ut. Han kan stå hur länge som helt och välja vad hon ska ha på sig. Det blir oftast lyckat, men ibland har jag funnit min dotter i knallröda mjukisbyxor och en pastellrosa body.. Usch usch. Han lyckades med kläderna idag. Det var skönt, jag hann ta en lång dusch & när jag kom ut så satt Belle i sin matstol och kaffet var på. Lovely ;)

Efter frukosten, så lekte vi med Belle tills hon blev trött. Sedan sov hela familjen middag innan vi tog en promenad in till stan. Lunchade med mormor på restaurang Peking. Gick och letade skor till Zoran och lite pekböcker till Belle. Efter stan åkte vi till Ljuba&Drago så de fick gosa med Belle.
Nu sover Belle och Zoran skall strax åka till Hemmakväll och hyra en film och ikväll skall förstås bli lördagsmys! :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Trist det inte blev något badhus!

Vi ska vänta tills Zelda kan sitta, sen ska vi åka dit o plaska :)

2010-03-07 @ 11:00:12
URL: http://kaerleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0