Man är aldrig för liten för att öppna presenter

22 mars 2010    Godmorgon. Idag vaknade jag av att Belle låg och drog mig i håret ^^ Hon vägrade verkligen att släppa, det kändes som om hon skulle dra alltihop. Det gjorde hon halvt också -.- Nu ligger hon på sin filt på golvet och snurrar runt för glatta livet. Det roliga nu är ju att hon inte bara vänder sig en gång, om ni förstår, utan eftersom hon kan vända sig ifrån bägge hållen, så rullar hon ju runt flera varv här på golvet nu. Haha, det ser jätteroligt ut.
Igår var vi uppe hos min mormor. Leif fyllde år. Jag & Belle köpte en fotoram och satte in en gullig bild på Belle, som vi gav till Leif. Han blev glad för den. Belle hjälpte honom tillochmed att öppna paketet. Hon slet verkligen i presentpappret. Tyckte det var jätteroligt. Men när hennes mamma inte ville att hon skulle få äta pappret, blev hon lite sne på mig -.- Belle fick också present. Jag har ju köpt den stora rosa Barbapapan & nu fick hon en gul, lite mindre också. Det var BarbaZoo, kom vi underfund med. Hon leker för fullt med sina leksaker, tycker dem är jätteskoj. Belle har varit snuvig & täppt inatt. Inte så farligt, men hon fick koksaltslösning i näsan idag iallafall.
Min lilla superbebis har faktiskt aldrig varit sjuk. Hon har varit lite snuvig någon gång, men det har aldrig brutit ut i en förkylning. Det är så skönt att hon sluppit att vara sjuk.

Nej, nu får jag gå och hålla min bebis sällskap. Hon ligger och tjabbar för fullt här. Jag får prata med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0