Badhuset på lördag

4 mars 2010   Idag har jag & Belle fått besök av Linn & Sara. Det var jättetrevligt! Vi satt och planerade en tjejkväll. Vi ska träffas nästa torsdag för att plugga, så då ska vi planera vidare och så hoppas jag att det blir av inom kort! :) Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Zoran & jag lagade middag efter att Linan & Sara åkt och sedan kollade vi på film. Filmen var dock jätteknepig, så vi stängde av. Lekte med Belle istället. Zoran kittlade henne så hon skrattade jättemycket och jag var snabb med kameran så jag fick med det!
Imorgon ska jag, mamma & Belle hem till mammas jobbarkompis Angelica, som också är mammaledig just nu med sitt andra barn. Hon har två pojkar, och den yngsta är bara en månad äldre än Belle. Det ska bli trevligt att få träffa dem.
På lördag ska Zoran, Belle & jag till badhuset tillsammans med Lubbe&Marina, Gagi&Oliver plus pojkarna Emilio&Antonio. Det ska ju jätteroligt. Första gången för Belle på badhuset. Jag har inte gått Babysim med henne och jag är inte heller insatt i det, men det ska nog gå bra. Jag har inte tänkt att slänga i henne i vattnet, utan bara plaska lugnt & med huvudet ovanför vattenytan ^^

Jag måste bara få säga att min mammas kommentarer på den här bloggen är så goa! Pepptalk rakt igenom.
En riktig klippa, det är min mamma, det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0