En förkyld liten flicka..

17 maj 2010    Belle är jätteförkyld.. Näsan bara rinner och rinner på henne. Det är svårt att sova om nätterna för att hon blir så täppt.. Usch, det är jobbigt för henne just nu. Mammas älskling. Jag använder koksaltslösningsdroppar på henne, men de hjälper liksom inte så bra. Så vi var och köpte nässug till henne idag. Tror ni hon tillät det? Ååå nej.. Gud vad arg hon blev. Stackarn gallskek och skakade i hela kroppen så fort vi kom nära henne med den. Så det gick knappt att använda det ikväll. Hon var visserligen jättetrött, så det gjorde nog inte saken bättre. Jag ska försöka imorgon, när hon är pigg. 
Idag så väcktes jag av att Belle jollrade för full hals. Hon hade även rullat runt på mage i sängen, så att hon fick mitt ansikte inom räckhåll ^^ Haha, så efter några lavetter samt att hon försökte dra av halva mitt hår, var det dags att gå upp :) Hon hade en hel hårtuss i handen -.- Lilla skitungen.


 

Oj, vad var det för något? Spännande..



Ge mig det. Ge mig det. Ge mig det.
JAG VILL HA!



En sur liten min på en sur liten flicka, då hon inte fick leka med cocacola-burken.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0