Fotbollar & vovvsingar.. Skojjigt!

19 maj 2010    Min otroligt förkylda lilla älskling ligger och sover just nu. Det är så synd om henne. Nässugen fungerar och gör det lättare för henne att andas. Men herregud, så upprörd hon blir av det. Jag har aldrig sett henne så ledsen som efter att vi använt nässugen. Det är inte lätt för henne nu.. Jag önskar att hon blir frisk!
Tack&lov så har hon inte haft någon feber. Hon äter precis som vanligt också, så det är skönt. Jag höll ju på att trappa ned med amningen, men nu när hon varit så sjuk och gnällig, så har det blivit väldigt mycket snutt. Det tycker jag är självklart. Hon har aldrig varit sjuk innan, så det är klart hon ska få så mycket tröst som möjligt. Jag har gott om tid att trappa ned sedan.
Idag ska Belle, jag & G-mormor in till stan. Först en sväng inom Duni, för att köpa servetter, bordslöpare och eventuellt lite ljus till dopfesten. Allting i ljusrosa, ofcourse :) Sedan skall vi in till stan. Jag måste hitta ett par rosa ballerinaskor till Belle som hon kan ha på lördag. Sedan skall jag lämna tillbaka en kjol om jag först tänkte ha till dopet, men ångrade mig. Jag hittade en klänning i garderoben som får duga :) Ska försöka hitta mig ett fint armband istället. Jag tycker om märket Pearls for Girls, så jag ska leta efter ett sådant.

Just nu sitter jag också och letar efter bilder på Belle som min kära mamma vill ha till ett fotokollage. Hon skall göra ett fotokollage på Belle som vi ska hänga upp på väggen i lokalen. Hon är för mysig, hon :) Det ska bli roligt.
Igår var Belle och jag och tittade på Elliot, när han spelade match med HBK. Det är en duktig lillebror jag har, minsan! Belle satt i mitt knä och tittade på matchen :) Jättesöt. Det kom vid något tillfälle en boll flygandes utanför planen.. Den såg hon minsan! Hon följde den med blicken hela tiden, tills någon sprang och tog den. Samma sak med hundar. Hon är helförtjust i hundar. Tittar efter dem med blicken och böjer sig framåt när de kommer ut hennnes synfält. Jättegulligt. När vi var hemma hos Hanna igår, så fick Belle syn på deras katt Sven. Hon var inte lika intresserad av honom, som om det vorit en hund. Just när det gäller hundar tittar hon mest på deras svansar när de viftar ^^ Men stackars Sven var livrädd för Belle. Allvarligt talat.. livrädd ^^ 
 Nä, nu får jag ta och göra mig iordning. Ha det fint, KRAM



Håller hårt i sin nalle :)



Tuggar på pappas tumme ^^ Gottgottigottgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0