Körskolan

11 maj 2010     Godmorgon allesammans. Jag inväntar mitt efterlängtade morgonkaffe så jag lyckas att hålla ögonen öppna.. Jag är av någon anledning jättejättetrött -.- Belle ligger på sin filt och tittar på TV:n. Hon ser helt fascinerad ut, lillan ^^ Zoran ligger och sover nu efter jobbet. Han kom hem när jag skulle stiga upp från sängen. Denna förmiddag kommer bestå utav övning inför en redovisning som jag har idag i skolan. Sara kom hit igår så vi övade inför varandra och det kändes jättebra. Men jag får nog finslipa det en aning nu idag. Efter skolan idag så har jag körlektion. Det blir en dubbellektion på 70 minuter idag igen. Jag har ju kört med körskolan en gång tidigare. Det var för att bedöma hur mycket jag kunde och vilket paket jag behövde köpa. Att killen inte sade runt sisådär 1000 lektioner förvånade mig stort. Han tyckte jag skulle ta ett 10-paket och behövdes det mer så får jag köpa till bara. Jag körde fruktansvärt dåligt.. Alltså riktigt riktigt ritkigt dåligt. Min pappa, som hängde med, sade att jag aldrig kört så dåligt innan. Men som sagt, såsom läraren sa, allt var tillåtet på första lektionen >.<  Dock så höll jag på att köra på en tant och en fasan. Vid något tillfälle tittade jag på varvmätaren som hastighetsmätaren. Han sa höger och jag svängde vänster. Han sa rakt fram, jag körde i en cirkel. Jag var helt borta i hvuudet. Men ändå så säger han att om jag pluggar ordentligt med teorin kan vi försöka sätta en uppkörningstid i slutet av maj.!! Helt sanslöst. Nu tyvärr, så jag har inte hunnit att plugga speciellt mycket, så jag har bara gjort Fas A-provet. Men det ska bara lugna ned sig med skolan, så ska jag banne mig göra klart teorin.

Nä, nu är mitt kaffe klart. Måste försöka vakna till liv nu. Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0